My mini studio

Posted by Naz | Posted in , | Posted on 2:37 PG

Assalamualaikum bradah n sistah~.. selamat hari jumaat (tym magrib me mempost ne) and selamat malam hari sabtu.. me kan sharing sikit lah about tempat di mana me meng-edit2 pic and video (kira abis idea ne nadakan di post..hahah)
Becerita tah me nie ah. Ok..let start from begining :
Selalunya me mengedit pic n video ane, me buat di planet yang di panggil bumi. Di bumi atu ada sebuah Negeri kecil tetapi amat terkenal dengan hasil luahan semula jadi dari perut bumi iaitu minyak dan gas. Negeri tersebut yang me maksudkan ialah Negara Brunei Darussalam. Dalam negeri itu terdapat pula empat daerah iaitu daerah Brunei Muara, Daerah Tutong, Daerah Belait dan Daerah Temburong.
Dalam daerah Brunei Muara ane, terdapat beberapa mukim yang di ketuai oleh penghulu masing2. Tapi me nda kan ceta sal penghulu, nada dalam skrip ne. Salah satu mukim yang kan me sabut ialah mukim Gadong. Dalam mukim Gadong ane banyk jua Kampung ne ah. Me shortkan ceta nya lah, Kampung Rimba Gadong adalah salah satu kampung yang terdapat di Mukim Gadong atu. Dan di Kampung Rimba Gadong atu terbahagi beberapa zone (if silap, plis correct me tapi jangan di kurik idung k)
Dalam Kampung Rimba atu ada sebuah rumah yang di huni 7 sekeluarga dan dalam rumah atu tah ada bilik. Dalam bilik atu tah me jadikan mini studio. ea jua bilik tido, ea jua mini studio..ehe bah atu ja..peace


Pic mini studio me..muat sorang ja ne

Comments (0)