Coming Soon..

Posted by Naz | Posted in , | Posted on 4:44 PG

Salam semua.. inda gi lama me kn post satu karya seni yang inda hebat or inda mengemparkan dunia perfileman pasal nya me buat untuk main2 saja ukan untuk banar2. Karya seni ane me buat based on un-true story atau dalam bahasa kitani “berdasarkan dari cerita inda banar”. Memang banar lah ukan berdasarkan ceta banar pasal nya ceta ane asal nya dari mimpi me (actually mau mimpi numbur, pi mimpi ane plang ada) Apada dengan mimpi me???? Nantikan saja dalam post me akan datang. Ane baru season 1.. mayb season 2, paksa me tdo lu untuk mengolahkan ceta2 fantasi yang ditahap pohon tarap (me pun nda paham apa yang me taip ane).. k chaw chin chaw campur susu manis.

ane me bagi sneek peak for karya me yang inda hebat..peas kacang peas ijau~

P.S: stail comic + graphic novel + slideshow = “ComGraNovSlide” ane akan di post sebelum puasa or lapas puasa or lapas raya tahun dapan or lapas me pencen (tym umur me 60 tahun)


Comments (0)