Cerita Tym: Lalat makan Holy Sxxt!!!!

Posted by Naz | Posted in | Posted on 3:30 PG


Burppp~ kanyang me eyh~

Assalamualaikum~ kum apa? kumbit~ bit apa? bitman~ man apa? mantol~ Tol apa? tolong diam...ehe apakan~ hw r u all?? gud??? bagus~ btw ME kan story dgn u all lah dis tym. Planing awal kan meng-contribute ceta pat Kurapak.com (my inspirasi toh blog ah) tapi alum ME ready sal malu ME wah kan c Alin mr.kurapak atu..ehehe ada beberapa ceta plang udah me kumpul kan dicontribute p Next tym aja...insyaAllah~ One of ceta me kumpul, neh baca tia di bawah ah, nda panjang pindik ja ne seminit pun nda sampai neh:
Tym me skulah daulu, ada kawan ME nama nya cdjah..kadang-kadang ea ane badut jua ne mengalahkan mr.bean (exboipren nya). One day ea ada beceta tampat ME p ME nda ketawa sal masatu ME menahan sakit, datang dugal ME. Ne nah cetanya me versi kan stail ME:
Tersebut lah kisah pasal lalat (U all tau lalat? Aste nda tau lalat?? Cuba U cek di sampah, ada yang trabang2 den U tangkap pakai chop stik stail movie karate kid den U liat banar2, if besayap and besugin di pipi nya iatah lalat tu. cek saja k), ada dua ikung lalat trabang2 mencari makan untuk anak bini nya. Puas dah mencari rezeki, tapi lalat dua ikung ane masih jua nda tecari. Kan mati katak dah lalat dua ikung ane tapi mayb alum ajal nya. Lalat #1 tliat ea taie. Lakas2 ea trabang kesana takut nda ampit. Lalat #2 pun sama jua begagas kesana mcm urang berabut ke atm tym trima. Dengan sanang hati lalat dua ikung tadi makan sepuasnya nya. Tym durang makan atu, lalat#1 ane tekantut. Apa lagi lalat #2 ane marah pat lalat#1 :
Lalat#2: “ Biadab U ane eyh!!!! Membari gali!! Mihir!!! Tym makan pun U sampat bekantut, nda sopan wah tu!!!”
Lalat#1: “Adui ma.. Jadi nya WE makan taie ane nda membari gali kah?? @$#$%$^%$$$#%&^2”
*Kesimpulan: to all lalat-lalat, jangan bekantut tym makan taie.. mihir tu

Comments (0)