Dua pemain bula terkenal bertukar bidang.. astee..

Posted by Naz | Posted in | Posted on 3:08 PG

Tadi pagi me otw kan kaja lalu jalan high way tungku link, me mengual radio. Kunun kan dribing sambil menyanyi. Tapi DJ radio ane kuat bekunyanyang mcm ea nganya yang pandai bcerita. alum ea tau kali me ane pun pandai bcerita (juara mari becerita antara my adi bradi). P ada jua bek nya DJ ane, sal ada jua sedikit info yang kitani nda tau. Salah satu nya ea ada gto dua pemain bula terkenal telah bertukar bidang. Bidang yang durang ceburinya ane di luar dari jangkaan akal yang waras. Namun semua itu adalah fakta yang tidak dapat di nafikan dari mana2 pihak yang berwajib mahupun yang mandi wajib setelah Tuuuuut….

Banar kah inda ceta nya ne, nda me tau tapi gerenti esen nya tu sal actually cerita me tadi sebanarnya mimpi me ja tu.. berkongsi mimpi adalah lebih baik daripada berkongsi gelap…ehehe.. tapi disini sampat me gambar pemain bula yang di maksudkan atu walaupun hanya dalam mimpi yang sempurna.



di percayai pemain simpanan Chelsea, nda tau nama nya eyh, bertukar dari pemain bula menjadi urang ngusai notice board. Katanya ngusai notice board gaji nya lumayan daripada main bula. if main bula, kan membali easi $5 pun payah-payahan.


Ane lagi sorang pemain bula dari negeri Italy, me tanya sapa nama nya ea gto awg hj pirlo. Dari pemain bula ke pemburis perahu. yang menakjubkan lagi ea ani, kebiasaan nya menyipak bula makai batis nya so no hairan lah if ea memburis perahu pakai batis sambil chating and mereply msg kai hp nokia nya. Katanya gaji nya lebih lumayan menjadi pemburis perahu ane, bleh ea membuking semua krabau di mulaut abator for korban nanti, semua ea tanggung kata nya lagi.

*gerenti ku kana marahi ni lapas ane leh c awg hj pirlo...hahhaha peace bro.. mau kacang peas???


Comments (0)