Shooting!!!!

Posted by Naz | Posted in | Posted on 10:55 PTG

Kemarin bah.. ari jumat.. nya urang putih, 14-11-08 Friday.. iatah me plan shooting video for bagi ucpan harijadi lah since one of our friend ane nda g batah kan hari ulang tahun kewujudan nya di fatormorgana ane. So kami bkumpul mcm mengumpul duit di giant (musuh nobita n doraemon) around kul 3ptg. Yg dtg masa tu encik remi, adi bukan baldi, cmoon a.k.a bulan n daling cpijul (c amal).around kul 4lalu atu baru tah c adib juin. Cpijul pun sampat even ea ada lwn bula masatu. kami suruh c amal ngumban butul tampat cpijul supaya pengadil bagi ea kad merah.


Durang tini and djah paksa kami ke opis durang sal durang ane dgr nya kebasaran, di junjung dulu baru tah mahu. Especially cdjah ah, dulu bisai ulah nya, mcm anak imam. Masane, esh…ckp pun nda guna..djah2.. *giling2* Ctini???hmm jgn th ceta ne sal ea ane..menyampah ja krg u all membaca. hahhaha nadawah kelakar me wah. Bek ni durang ah.Durang ane tah bnyk blanja ne, segala easi, nasi katok n tisu, durang slalu sponsor. (gerenti lapas durang mbca ane, tarus trajang belibat tampat rusuk me ne.. kumpum!!!)
Mcm2 tampat lah kami shooting kemarin but kan sambung g dis coming Sunday. Mayb shooting di dalam manhole, pembuangan sampah sungai akar and f sampat di kawasan tanah perkuburan.


Singgan sini lu me menaip sal our bos di opis jaling2 dah, mayb tau x ea me ane esen2 buat kaja o main game. Eheh peace yo!!!!


Ps: to djah, me minta sori pat u sal u blakon dah panjang2 p me nda merakam. Jgn salah kn me, salah kan c adi k.



peminat me sampat minta sain.

suka me liat eyh. lawa ane wah, manis lagi tu. fall in love terus pat logo shell ah... i lap u logo shell!! jgn ko prasan tini eyh


cdjah minta ampun dari belakang. istimewa anak ane.

nah! kamu liat sendiri ulah cdjah ane!! tau tah kamu menilai tu!!! gauk kan??



sebelum memulakan pengambaran, we all warming up daulu.



Kami sampat merakamkan jua iklan teknik membuang sampah dalam tong sampah dengan betul.




Datang dugal me masatu tapi bek jua ada tukang urut di kawasan berdekatan. mcm main piano ada jua usulnya.


Phewittt... punggung sapa paling mengancam!!! vote for punggung yang makai seluar pindik ah!!



Bang, juali me eskrim satu, baras seguni, stuper labuan dua pasang and manik warna pink 3 biji..k.. i lap u





me nampak makhluk halus masa tu.. n makhluk halus atu nampak me

me merakam idung encik remi yang sedang kembang kempis sewaktu bernafas



musim buah anggur: kami cuba kan mengambil tapi telampau tinggi



cover buku mekar keluaran #1

Comments (0)