Pix of Sabtu-DAY

Posted by Naz | Posted in | Posted on 5:46 PTG

Huarghhhh~ pagi-pagi dah ME semangat kan mempost ukan mampus, pix kemarin. Yesterday, our section and team archeology, fieldwork somewhere di sungai limau manis, bini-bini nya pun manis-manis mcm anis suraya. So dalam otw kesana ME sampat ambil pix pemandangan dat ME want to sharing is caring with u all..apakan.. mcm pilipin dah~ Nah liat tia..eheh..
PIX OTW TO LIMAU MANITH~
tym di mentiri neh, area tmpat menurunkan perahu
dua bigi enjin 200 + 150 = 350 kuasa indung kuda

Tanah runtuh sumwhere di kampong serdang bedapanan stesen minyak nya

rumah kayu di aing, rumah batu di darat


our bangunan.. disini tah opis me neh.. view from laut. credit to akitek hj sabri from jkrvmendesign bangunan ane..lawa eyh

Pusat Pelancongan Kampong Ayer alum gi siap. Btw for ur all information, me sampat mengira semua material n harga for bangunan ane tym me kaja swast daulu di Z.Arif consultant, Quantity Surveyor Firm. Masa tu dengan me kaja c adi,cwan,remi and sipul. but i guess c dayat n c azmi pun sampat mengira jua ne bangunan ane. Nda sabar kan meliat ea sipa eyh..

Pusat pertukangan dan kesenian yang daulu nya under Jabatan Muzium-Muzium. Tapi masane under Jabatan Perdana Menteri dah.

Yayasan view from aing

Iatah view di bandar ne from perahu

Pelancong melawat ke Brunei makai river cruise

Bangunan tmpt menyimpan kapal pahlawan


Jong batu


PIX AREA YANG ME PENAH MENGAIL

Jambatan Queen


Nda me tau nama tmpt ane

Jambatan Sungai Bunga

Kawasan Kampong Tamoi

Jeti Makam Di Luba

Soon kan mengail disin lagi if siap.. pun nda tau apa nama tmpt ane


DI LIMAU MANIS

Our perahu drifting di Sungai Limau Manis


Iatah sungai Limau Manith ne

Credit to Zaini and Mr.Jaya sal membuat jambatan pulau pinang ane.

Saja lalu tmpat samak


Lamiding menyerang we all..help!!!



karing leher cjaya ane

Ceramic yang ada di sana


OUR CREWS



krew yang juin kemarin:

ME, Zaini, Hj.Basir, Hj.Shairol, Hanapi,Mr.Jaya, Hj.Rosli, Hj.Shahrin,Lamat, Amad adn Hj.Wan

Comments (1)

eheeehh tempat kamu nurunkan perahu ah..inda jauh rumah niniku tu, dekat dengan urang menternak ikan ah..